آیا از قیمت تیر آهن، آهن و پروفیل خبر دارید؟

قیمت  تیرآهن  به روز شده نیز از این امر جدا نیست و به علت آغاز فصل سرما که هم زمان با ماه های صفر و محرم شده است ، ساخت و ساز های شخصی به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند که این علت  به رکود این بازار نیز منجر می شود. علاوه بر این موارد عرضه این کالا ها در بازار بورس نیز باعث می شود که بر روی قیمت  کالا ها تاثیر بگذارد و با کاهش آن ها رو به رو باشیم. در بعضی از پیش بینی ها این گونه بررسی می کنند که برخلاف سال های گذشته و آن چه متداول است احتمال این که در سه ماهه چهارم سال قیمت ها کاهش یابد و تا حدودی میزان خرید و فروش افزایش یابد وجود دارد.

طبق اعلام تهران آهن ، معاون شرکت ذوب آهن اصفهان در ارتباط با برنامه ها و اهداف این شرکت در سال جاری ، اعلام کرد که قصد داریم صادرات این کارخانه را در سال جاری 30 تا 40 درصد افزایش دهیم و به عنوان میلگرد و بخش پرتو این شرکت به سفارش کار می کند ، شما نیازی به نگرانی در مورد انباشت و تولید بیش از حد این محصولات ندارید و مشکلی در تولید و تقاضای این محصولات در این شرکت وجود ندارد و تعادل خوبی بین تولید آن وجود دارد و فروش در حال حاضر. با این حال ، این وضعیت برای همه یکسان نیست و برای یک کارخانه بزرگ فولاد بسیاری از محصولات و اقدامات فروش نسبت به سایر مراکز تولید آسان تر است.

 نرخ دلار نیز بر قیمت روز تیراندازی تأثیر مستقیم دارد و قیمت تیرآهن بر نوسانات بازار مسکن تأثیر می گذارد. زیرا از تیر به عنوان عنصر اصلی قاب فولادی ، در حجم زیاد استفاده می شود. قیمت بسته به شرایط سیاسی و اثتصادی روز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ، به عنوان بخشی از نیاز کشور در این بخش از طریق واردات تأمین می شود.

تیرها یکی از مهم ترین و ضروری ترین پروفیل های ساختمان هستند که در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد تیرها در پروژه های مختلف عمرانی ، ساختمانی و صنعتی متفاوت است. قیمت تیر به عوامل مختلفی از جمله کارخانه تولید ، نوع تیر ، استانداردهای مورد استفاده در تولید تیر بستگی دارد. وظیفه تیر در سازه های ساختمانی مقاومت در برابر نیروهایی است که به آن وارد می شود.

برای دانستن قیمت روز تیرآهن از مارک های مختلف  در استانداردها و اندازه های مختلف ، تنها کاری که باید انجام دهید بازدید از وب سایت تهران آهن است. برای کسب اطلاعات در مورد خدمات حمل و نقل و برش می توانید با کارشناسان ما در در مجموعه فروش تماس بگیرید.

قیمت پروفیل یزد

قیمت پروفیل یزد همانند سایر محصولات فولادی به کیفیت و نوع آن بستگی دارد قیمت پروفیل یزد بی تأثیر از نوسانات ارزی نبوده و با افزایش قیمت دلار صادرات نیز صرفه اقتصادی بیشتری داشته و از این رو قیمت آن در داخل نیز با افزایش مواجه می شود. با توجه به ثبات نرخ ارز در روزهای گذشته می توان گفت قیمت پروفیل یزد نیز ثابت بوده است.

همچنین برای مشاهده نرخ پروفیل یزد به عوامل متعددی بستگی  دارد که می توان به قیمت دلار و تورم  اشاره کرد. انواع پروفیل و قوطی بر خلاف ظاهر ساده ای که دارند، بخش زیادی از هزینه ساخت سازه را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل تغییرات قیمت پروفیل و قوطی، تاثیر زیادی در بازار های موازی و مسکن و صنایع خودرو سازی دارد. یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب پروفیل مناسب،بهینه‌سازی هزینه اجرای سازه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد